14 października 2014

#23 Wegańskie scramble kokosowo-bananowe oraz kanapka na śniadanie

A dzisiaj na śniadanie znowu bananowe scramble (dzisiaj dla odmiany wegańskie) oraz kanapka.
Scrumble jest to coś trochę jak omlet, troche jak jajecznica. Niektórzy pewnie zastanowią się co ja tu za głupoty wypisuje, bo jak to, omlet jak jajecznica, ale bez jajek. Dlatego po prostu zapraszam na przepis :)
wegańskie scramble (stąd inspiracja). Podane z łyżką waniliowego danio, jogurtem naturalnym i podprażonymi na suchej patelni chipsami kokosowymi.

Składniki:


4 łyżki płatków owsianych
2 łyżki otrębów pszennych
100 ml mleka sojowego
3/4 dużego banana lub 1 mały
szczypta sody, 1/2 łyżeczka proszku do pieczenia
ew. coś do posłodzenia
olej do smażenia

Płatki i otręby zalać mlekiem sojowym (najlepiej zostawić na noc), ja odstawiłam tylko na 10 minut. Rozgnieść widelcem banana i dodać do płatków z sodą, proszkiem, ew. posłodzić.
Na patelni rozgrzać olej (niedużo), wylać masę, smażyć na małym ogniu około 2 minuty, po czym drewnianą łopatką pociachać na części i mieszać jak jajecznicę.
Zdjąć z patelni i gotowe!



Tak jak wczoraj kromka uprzednio podgrzana na patelni. 
Później położyłam składniki i posoliłam solą morską.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz