01 października 2014

#1 Na początek

Owsianka, owsianka i jeszcze raz owsianka. 

Moja miłość do owsianek jest ogromna. Stąd w moim pierwszym poście, właśnie owsianka
Żeby się nie rozpisywać powiem tylko, że miłością do owsianek zarażał mnie (gdy byłam mniejsza) dziadek. Gdy zaczęłam robić ją sama zrozumiałam jak duże "pole do popisu" jest przy przygotowywaniu jej. Niesamowite jest to ile jest możliwości, zaczynając od doboru bakalii, przez wybór mleka, aż po owoce. 

Wegańska owsianka z orzechami i jabłkiem (inspiracja)


Składniki:

3 łyżki płatków owsianych
łyżka siemienia lnianego
0,75 szklanki mleka sojowego*
3 łyżki obranych orzechów włoskich
1 jabłko

Wieczorem orzechy zalałam ciepłą wodą, zostawiłam na noc do namoczenia.
Rano do małego garnka wsypałam płatki, 2/3 orzechów i siemię, zalałam mlekiem i zagotowałam. Zostawiłam na około 10 minut. W tym czasie obrałam i pokroiłam jabłko na nieduże kawałki.
Następnie dosypałam jabłko do garnka, pomieszałam i przełożyłam do miseczki. 
Posypałam to resztą orzechów i delektowałam się przepyszną owsianką.


*W mojej diecie jest wskazanie na produkty sojowe, stąd też dzisiejsza owsianka jest na naturalnym mleku sojowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz