03 października 2014

#5 Makaron z cynamonem i twarogiem?

Jak pierwszy raz zobaczyłam ten przepis, to nie do końca byłam do niego przekonana. 
Jednak postanowiłam spróbować go zrobić. 
Zrobiłam i teraz muszę przyznać, że wyszło pysznie! 

Makaron z twarogiem, cynamonem i płatkami migdałowymi (inspiracja)

Składniki:

makaron pełnoziarnisty
1/2 kostki twarogu półtłustego
płatki migdałowe
1/2 łyżeczki cynamonu
łyżeczka cukru trzcinowego

Makaron ugotowałam. 
Płatki migdałowe podprażyłam na suchej patelni do zarumienienia.
Twaróg rozgniotłam, pomieszałam z cynamonem i cukrem.
Ugotowany makaron przełożyłam na patelnie, chwile smażyłam. Dodałam 2/3 twarogu, zamieszałam i smażyłam jeszcze przez chwilę. Przełożyłam to do miseczki. Dodałam pozostały twaróg i posypałam wszystko płatkami migdałowymi.
Efekt był niesamowity.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz