29 listopada 2014

75 Krem jaglany z jabłkiem

Dzisiaj na drugie śniadanie krem. Muszę się przyznać, że w tym tygodniu są moje pierwsze zbliżenia z kaszą jaglaną. W środę zrobiłam ją pierwszy raz (z bananem i wiórkami kokosowymi na śniadanie), a dzisiaj postanowiłam zrobić krem, ponieważ właśnie w takiej formie najczęściej widzę z nią przepisy. Wyszło bardzo ciekawie i smacznie. Zapraszam na przepis :)


Składniki:

5 łyżek kaszy jaglanej
szklanka wody
łyżka jogurtu, łyżka mleka
orzechy włoskie
żurawina suszona
1/2 łyżeczki cynamonu
1/2 jabłka

Kaszę dokładnie opłukałam, przełożyłam do garnka i zagotowałam z wodą. Gdy kasza już była ugotowana odłożyłam ją na godzinę. Po tym czasie do kaszy dodałam, orzechy, cynamon, jogurt mleko i żurawinę. Wszystko zmiksowałam. Obrałam jabłko i starłam na tarce. Przełożyłam jabłko do szklanki, a na to wyłożyłam krem i położyłam jeszcze kilka orzechów i żurawiny.



3 komentarze:

  1. Kremy z jaglanej wychodzą najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kasza jaglana właśnie w wersji zblendowanej podchodzi mi najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jesli chodzi o kremy to te jaglane dla mnie są numerem 1! :)

    OdpowiedzUsuń