19 listopada 2014

65 Bananowe placki z jagodami goji

Dzisiaj mam mało lekcji, więc postanowiłam zrobić do szkoły na drugie śniadanie bananowe placuszki z jagodami goji .


Składniki:

2 łyżki płatków owsianych
łyżka mąki pełnoziarnistej
łyżka otrębów pszennych
małe jajko
1/2 banana
2 łyżki serka homogenizowanego naturalnego
szczypta proszku do pieczenia
łyżka jagód goji

Banana rozgnieść widelcem.
Wszystkie składniki wymieszać w miseczce i smażyć na dobrze rozgrzanej, lekko natłuszczonej olejem rzepakowym patelni.










Dodatkowo wzięłam pokrojone jabłko (skropliłam je cytryną żeby nie zrobiło się ciemne) i orzechy włoskie (które namoczyłam w nocy).

5 komentarzy:

  1. Oj uważaj, żeby w szkole nikt Ci ich nie podkradł :D
    Wyglądają pięknie! Super przepis, koniecznie do wykorzystania - prosty, a jaki zdrowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Zachęcam do zrobienia ich, bo racja - proste, ale mega smaczne ;)

      Usuń
  2. Takie śniadanie w szkole to ja rozumiem *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. o, ciekawe, jagody goji w placuszkach :D wypróbuję i również zabiorę do szkoły w formie 2 śniadanka!

    OdpowiedzUsuń