22 listopada 2014

69 Omlet kokosowy z musli i słonecznikiem

Dzisiaj do tego stopnia nie mogłam się zdecydować co zjeść na śniadanie, że zrobiłam omlet składający się z przeróżnych składników. W rezultacie wyszedł bardzo dobry, ale muszę przyznać, że przy takim miksie składników zaczęłam się obawiać co mi wyjdzie.



Składniki:

4 łyżki mąki pełnoziarnistej
2 łyżki musli (u mnie z suszonymi owocami leśnymi) 
łyżka wiórków kokosowych
łyżka nasion słonecznika
2 łyżki jogurtu naturalnego
jajko
szczypta proszku do pieczenia
szczypta kardamonu


Wszystkie składniki dobrze połączyć i przelać na dobrze nagrzaną, lekko natłuszczoną (olejem rzepakowym) patelnie. 
Smażyć z obu stron, na małym ogniu. Podawać z ulubionymi składnikami.
Ja podałam z: jabłkiem, mandarynką, serkiem waniliowym, jogurtem naturalnym, chipsami kokosowymi, łyżką musli

3 komentarze: