08 listopada 2014

56 Owsianka kakaowa z cukinią

W końcu zrobiłam kakaową owsiankę z cukinią. Była dobra, ale jednak bardziej smakuje mi ta bez kakao, którą robiłam poprzednio.


Składniki:

4 łyżki płatków owsianych
łyżka otrąb pszennych
trochę wrzątku
200 ml mleka
łyżka orzechów włoskich
1/2 cukinii
łyżeczka miodu
łyżka kakao
do podania: serek homogenizowany naturalny

Płatki i otręby zalać wrzątkiem (trochę ponad ich poziom). Cukinie obrać i zetrzeć na małych oczkach na tarce. Dodać cukinie do płatków, gotować mieszając. Po wchłonięciu wody dodać mleko. Gdy się zagotuje dodać kakao i orzechy. Potrzymać jeszcze chwile na ogniu, po chwili wyłączyć, dodać miód i przełożyć do miski.
Przełożyć wszystko do miski i podawać z ulubionymi składnikami.

6 komentarzy:

  1. ja ją uwielbiam, ale jeszcze zwykle dodaję do niej czekoladowy proszek budyniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukiniowa jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam tą z kakao ale zawsze dodaję pasek gorzkiej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś robiłam z cukinią, ale chyba bez kakao właśnie. Chociaż ja uwielbiam wszystko, co czekoladowe! :)

    OdpowiedzUsuń