20 listopada 2014

68 Jogurtowa owsianka jabłkowa z grejpfrutem


Składniki:

4 łyżki płatków owsianych
łyżka otrębów pszennych
łyżka siemienia lnianego
łyżka żurawiny suszonej
łyżka płatków migdałowych
1/2 łyżeczki cynamonu
200 ml wody
pół dużego jabłka
pół grejpfruta
3-4 łyżki jogurtu naturalnego

Grejpfruta obrać ze skóry. Jabłko obrać i zetrzeć na tarce na grubych oczkach.
Do garnka wsypać płatki owsiane, siemię, żurawinę, otręby, płatki migdałowe i cynamon, zalać to wodą i zagotować co jakiś czas mieszając. Po zagotowaniu dodać starte jabłko, potrzymać jeszcze chwilę i zdjąć z ognia, gdy będzie gęsta. Do garnka dodać jogurt, pomieszać i przełożyć do miseczki i dodać grejpfruta. Ewentualnie posypać jeszcze cynamonem i płatkami migdałowymi.


5 komentarzy:

  1. grejpfrut, ach jak ja go dawno nie jadłam :( ale chociaż mam w domu sok, smaka mi zrobiłaś to sobię zaraz wypiję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, nie pamiętam kiedy jadłam grejpfruta ostatnio! A to chyba mój ulubiony z cytrusów :)
    Narobiłaś mi wielkiej ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w akcji, grejpfrut nie dla osob podczas chemii ale dla zdrowych i owszem, bomba witaminowa

    OdpowiedzUsuń