06 listopada 2014

55 Owsianka bananowa


Składniki:

4 łyżki płatków owsianych
łyżka otrębów pszennych
łyżka siemienia lnianego
banan
garść orzechów włoskich
200 ml mleka
do podania: łyżeczka miodu, jogurt naturalny

Do garnka wsypałam płatki, otręby, orzechy, siemię i zalałam odrobiną wrzątku. Pokroiłam banana w drobną kostkę. Gdy wsiąkły wodę, dodałam mleko i 3/4 pokrojonego banana. Zagotowałam mieszając co jakiś czas. Po zagotowaniu dodałam miód i przełożyłam do miski. Podałam z resztą banana, orzechami i jogurtem naturalnym.

4 komentarze:

  1. bananowa z dodatkiem orzechów - tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. banany, orzechy i płatki owsiane to połączenie nieśmiertelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bananowa to jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nad bananową owsianką są u mnie zawsze niekończące się zachwyty :)

    OdpowiedzUsuń