25 maja 2015

129 Sezamowy pudding owsiany

Bardzo lubię jeść na śniadanie puddingi, ale nigdy wcześniej nie robiłam go w owsianej wersji. 
Postanowiłam to zmienić, gdy zobaczyłam ten post. Od razu wiedziałam, że to idealne śniadanie dla mnie. Wyszło pysznie :)
(inspiracja)
Składniki:

  • płatki owsiane: 4 łyżki
  • biały sezam: łyżeczka
  • siemię lniane: łyżeczka
  • mleko: około 100 ml
  • woda: około 100 ml
  • dodatkowo: jogurt naturalny, nektarynka, banan, żurawina suszona

Wieczorem płatki, sezam i siemię umieściłam w garnku i ugotowałam do gęstości z wodą i mlekiem. Gdy owsianka zgęstniała, przełożyłam ją do zwilżonej (wodą) miski, poczekałam aż wystygnie i schowałam na noc do lodówki.
Rano wyjęłam z lodówki i przełożyłam na talerz, podałam z owocami, jogurtem i żurawiną.
Jak dla mnie idealnie :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na pudding. Pięknie go podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to fajnie wygląda, nigdy nie jadłam takiego puddingu z płatków owsianych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam już kukurydziany i z kaszy manny, więc ten na pewno też wypróbuję, bo uwielbiam kombinować z płatkami owsianymi ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudnie i napewno też tak smakuje. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że do tej pory próbowałam tylko tych z kaszek.
    Nominowałam Cię do LBA - będzie mi miło jeśli weźmiesz udział w zabawie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe danie na śniadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo zachęcająco : )
    nominowałam Cię do LBA - zapraszam do zabawy : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie sniadania. Pycha!

    OdpowiedzUsuń