23 maja 2015

128 Nektarynka i kiwi - w smoothie i na kanapkach

Nareszcie nadeszła sobota i można odpocząć. Na śniadanie - tak jak zazwyczaj w soboty - jajecznica, rodzinnie. 
Natomiast na drugie śniadanie, zrobiłam sobie smoothie oraz kanapeczki i postanowiłam się nimi tu podzielić. 
Takiego smoothie jeszcze nie piłam, wyszło bardzo smaczne, polecam ;) Kanapki też były super, zrobione z: chleb z ziarnami (ja zjadłam z moim ulubionym - pieczonym przez mamę) + nektarynka + kiwi + serek homogenizowany naturalny.
smoothie (przepis poniżej) i kanapki: chleb z ziarnami + serek homogenizowany naturalny + kiwi + nektarynka

Smoothie składniki:

  • nektarynka
  • 2 kiwi
  • 4 łyżki wody niegazowanej
  • szczypta cynamonu
  • do posypania: płatki migdałowe (podprażone na suchej patelni)
Obrane kiwi i umytą nektarynkę pokroić, zmiksować z cynamonem i dodatkiem wody. Posypać podprażonymi płatkami migdałowymi i gotowe :)

5 komentarzy:

  1. smacznie, zdrowo, kolorowo - super :) miłego odpoczynku życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to dziwne, ale jeszcze nigdy nie robiłam smoothie z dodatkiem kiwi!
    A kanapeczki bardzo w moim stylu - owocowe i zdrowe ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i zdrowy posiłek, wszyscy powinni tak jadać. ^^

    OdpowiedzUsuń