06 grudnia 2014

81 Kokosowe gofry owsiane z makiem +szarlotka z lodówki

Mak wciąż "za mną chodzi" i próbuje go w coraz to innych połączeniach. 
Gofry te jadłam na drugie śniadanie, a dodatkiem do nich był banan zmiksowany z kakao. Było idealne!
Dodatkowo pod przepisem zdjęcia piątkowego, genialnego śniadania, a dokładniej szarlotki z lodówki zrobionej według tego przepisu

Składniki:

5 łyżek płatków owsianych
2 łyżki wiórków kokosowych
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
około 1/3 szklanki mleka
1/2 łyżki maku niebieskiego
jajko
łyżeczka oleju rzepakowego

W młynku zmiksowałam łyżkę wiórków z płatkami owsianymi. Uzyskaną mąkę wymieszałam z proszkiem, jajkiem, makiem, pozostałymi wiórkami, olejem i mlekiem. Ciasto przełożyłam do dobrze nagrzanej gofrownicy i piekłam około 7 minut.

Śniadanie z serii "rano nie mam czasu, więc pierwszy posiłek wyjmuje z lodówki". 
Dla mnie jedzenie śniadania do godziny po wstaniu jest bardzo ważne i uważam, że nawet gdy jesteśmy zabiegani, nie można go pomijać.
Szarlotka była pyszna i na pewno jeszcze nie jeden raz ją zrobię.
 Takie śniadania z lodówki polecam każdemu zabieganemu z rana! :)  

1 komentarz:

  1. naprawdę marzą mi się takie gofry, a do tego ten mak no poezja! :)

    OdpowiedzUsuń