28 grudnia 2014

91 Owsianka z owocem kaki

Idealna śniadaniowa owsianka. 
Dzisiaj powrót do kaki, które po krótkiej przerwie smakuje mi jeszcze bardziej. 
Inspirowałam się tym przepisem. Zapraszam! :)

Składniki:

3 łyżki płatków owsianych
2 łyżki otrębów orkiszowych
szklanka mleka z wodą (1:1)
garść orzechów włoskich
1/2 łyżeczki cynamonu cynamonu
owoc kaki
łyżeczka miodu

Wlewamy do garnuszka i podgrzewamy wodę z mlekiem. Po chwili dodajemy otręby, płatki i cynamon. Gotujemy około 3-5 minut. Dodajemy miód, orzechy i zostawiamy pod przykryciem na około 5 minut. W tym czasie obieramy i kroimy kaki. 
Owsiankę przekładamy do miseczki, kładziemy na nią kaki i gotowe! :)

5 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu poluję na ten owoc! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przypomniałaś mi o kaki, które kupiłam na święta a jakoś nie było miejsca by go zjeść haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też kaki jakies takie zapomniane leży, trzeba go będzie jakos spożytkować : )

    OdpowiedzUsuń
  4. kaki wciąż jeszcze nie próbowałam :<

    OdpowiedzUsuń