14 grudnia 2014

87 Pyszny koktajl ananasowo-bananowy oraz bezjajeczny omlet z jagodami goji

Jak zwykle, w niedzielny poranek nie mogłam się zdecydować co chcę zjeść śniadanie. Była i grzanka z awokado i omlet i shake. 
W każdym razie zjadłam wszystko na co miałam ochotę i było bardzo smacznie! :)
 Omlet:
mąki żytniej: 4 łyżki
siemię lniane: łyżka
proszek do pieczenia: szczypta
mleko: łyżka
jagody goji: łyżka
cukier trzcinowy

Wszystkie składniki połączyłam i smażyłam na dobrze rozgrzanej patelni.

Koktajl:
banan
kilka kawałków świeżego ananasa
2 łyżki jogurtu naturalnego
łyżka mleka

Wszystko umieściłam w blenderze i zmiksowałam.


6 komentarzy:

  1. ten koktajl musiał smakować cudownie :) muszę taki zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jedno i drugie idealnie nadaje się na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała ten koktajl! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała omleta, ale bezjajeczne wypieki mnie zdecydowanie nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń