04 stycznia 2015

96 Orkiszowe placki kakaowe z płatkami migdałowymi

Jest to pierwszy post w Nowym Roku, w związku z tym, chciałabym życzyć Wszystkim dużo pomyślności, zdrowia, radości i szczęścia. 
Przed chwilą dostałam wiadomość, że mój tumblr obchodzi dzisiaj pierwsze urodziny. Niesamowite jak ten czas szybko leci.
Zapraszam wszystkich na tumblr i polecam dzisiejszy przepis na pyszne placuszki, które zjadłam na kolacje.
 Orkiszowe placki kakaowe podane z waniliowym danio oraz płatkami migdałowymi

Składniki*:

4 łyżki mąki pełnoziarnistej
2 łyżki otrębów orkiszowych
Jajko
1/2 szklanki mleka
Łyżka płatków migdałowych (+do podania)
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta sody
Łyżka kakao

Wszystkie składniki dokładnie wymieszałam i smażyłam z dwóch stron na dobrze rozgrzanej, przetartej olejem rzepakowym patelni. 
Podałam z waniliowym danio i posypałam płatkami migdałowymi. 
Pycha!

*z podanych składników wyszło mi 9 placuszków


5 komentarzy: