13 stycznia 2015

99 Pełnoziarnisty omlet jagodowo-migdałowy

Dzisiaj nabrałam wielkiej ochoty na omleta i postanowiłam go zjeść na kolacje. Jagodowy, bo z jogurtem jagodowym activia. Migdałowy, bo z płatkami migdałowymi. Nigdy nie dodawałam takich serków do ciasta na omlet albo placki i nie do końca byłam pewna, czy omlet będzie smaczny. Jednak, jak się okazało, nie miałam się czego obawiać, gdyż wyszedł przepyszny. Podałam go z jogurtem naturalnym, płatkami migdałowymi i listkami bazylii. Polecam! :)

Składniki:

  • mąka pełnoziarnista: 4 łyżki
  • jajko
  • jogurt jagodowy activia: 3 łyżki*
  • proszek do pieczenia: 1/2 łyżeczki
  • płatki migdałowe: łyżka
*pewnie dodałabym więcej, ale niestety nie dałam rady się powstrzymać i resztę zjadłam w trakcie robienia

Przygotowanie: 

Wszystkie składniki umieścić w miseczce, dobrze wymieszać. Smażyć z obu stron na nagrzanej, natłuszczonej (ja przetarłam ręcznikiem papierowym z odrobiną oleju rzepakowego) patelni. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego!




9 komentarzy:

  1. Twój omlecik prezentuje się świetnie;)
    Robiłam podobny, ale z jogurtem naturalnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Z naturalnym też robiłam, ale z takim jagodowym, próbowałam dzisiaj po raz pierwszy ;)

      Usuń
  2. mmm pewnie musiało mieć cudownie jagodowy posmak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jedyne jogurty jakie dodaję do tego typu dań, to są jogurty naturalne - chociaż smakowe mogą nadać im fajnej, innej nutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też zawsze dodawałam jogurt/serek homogenizowany naturalny, ewentualnie waniliowy.
      Jednak naprawdę fajnie smakowało i na pewno powtórzę ten "ruch" :) Polecam spróbować! ;)

      Usuń
  4. Wygląda cudnie i pewnie też tak smakuje, patrząc na zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam ochotę na omlet dzięki Tobie :D

    OdpowiedzUsuń