22 kwietnia 2015

120 Truskawka & banan - owsianka z lodówki

Truskawki, truskawki i jeszcze raz truskawki! A co zrobić, gdy już są mocno dojrzałe i wyglądem nie zachęcają do zjedzenia (chociaż oczywiście dalej są przepyszne)? Sięgając pamięcią wstecz - moja mama miksowała je i robiła mi makaron na słodko z truskawkami, twarogiem, śmietaną i cukrem - mmm, smak mojego dzieciństwa.. Ja wczoraj wymyśliłam inny sposób na takie truskawki - mianowicie użyć je do owsianki z lodówki. Tak jak pisałam we wczorajszym poście, w tym tygodniu na śniadania mam mało czasu, stąd też pomysł, który wymyśliłam jak najbardziej pasował do sytuacji. Nieskromnie dodam, że wyszło bardzo smacznie! :)
Składniki:
4 duże truskawki (+do podania)
1/4 szklanki mleka
banan
5 płaskich łyżek płatków owsianych
dodatkowo: figa suszona, mak

Przygotowanie:
  • Wieczorem truskawki zmiksowałam z mlekiem. 2/3 banana rozciapciałam widelcem i wymieszałam z musem truskawkowym. 
  • Następnie dodałam płatkami, zamieszałam i wsadziłam do lodówki.
  • Rano dodałam pozostałą część banana, pokrojone truskawki, pokrojoną suszoną figę oraz posypałam makiem.



Na zakończenie wstawiam zdjęcie pysznej kanapki (z najlepszym chlebem- robionym przez moją ukochaną mamę). 
Na kanapce znalazła się truskawka i serek homogenizowany naturalny :)

11 komentarzy:

  1. Połączenie banan&truskawka sprawdza się chyba zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze troszkę i przerzucę się na lodówkowe wersje śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe lato w jednej miseczce *.* Porywam!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy wstawiają zdjęcia z truskawkami a ja nie mogę ich jeść, aż mi smutnoo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo, dla takiego śniadania mógłbym wstać nawet o 5 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bliżej do świeżych truskawek, can't wait! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda wspaniale, owocowa rozkosz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie, truskawki to zawsze dobry pomysł na dodatek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach truskaweczki, mniam :-) zjadłabym taką owsiankę :-)

    OdpowiedzUsuń