03 kwietnia 2015

116 Szybkie i smaczne śniadanie - szklanka zdrowej słodkości i wiosenna kanapka

czyli jęczmienna granola z patelni + jagodowy jogurt grecki + banan oraz kanapka z awokado, rzeżuchą i ogórkiem


GRANOLA Z PATELNI:
  • płatki jęczmienne: 3 łyżki
  • dwa pokrojone daktyle
  • płatki migdałowe: łyżka
  • słonecznik: łyżka
  • miód: 1/2 łyżki
  • do podania: jagodowy jogurt grecki, 1/2 banana
Płatki, migdały i słonecznik podprażyć na patelni. Dodać miód. Cały czas mieszać, po chwili zdjąć z ognia i dodać daktyle. 
Na spodzie szklanki ułożyłam kilka kawałków banana, później dwie łyżki granoli, cały jogurt i na to resztę granoli i pokrojonego banana.



Zielona kanapka:

  • bułka pełnoziarnista ze słonecznikiem
  • ogórek
  • awokado
  • rzeżucha 










Wielko-piątkowe śniadanie na szybko, ponieważ z rana musiałam pójść do lekarza. 
Fakt ten oczywiście nie zmienił smaku. Było pyszne, zjadłam je z wielką przyjemnością i nawet zdążyłam zrobić zdjęcia.
Wszystkim, a zwłaszcza zabieganym polecam takie śniadanie oraz oczywiście wszystkim życzę udanych i radosnych świąt! :)

16 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę zrobić granolę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe śniadanko :-))) wesołych, radosnych i kolorowych Świąt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie 'szklankowe' śniadania to zawsze kojarzą mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten jagodowy jogurt zawrócił mi w głowie ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że jagodowy jest jednym z najlepszych :)

      Usuń
  5. Nie robiłam nigdy granoli z patelni ale brzmi smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie obie propozycje są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły, granoli jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domowa granola kładzie wszystkie inne na kolana :)

    OdpowiedzUsuń