30 stycznia 2015

105 Kremowa owsianka z jabłkiem, mandarynką i płatkami migdałowymi

Takiej owsianki jeszcze nie jadłam. Tym razem dodałam do niej łyżkę kaszy manny i w rezultacie wyszła mi fantastycznie kremowa. Podałam ją z jabłkiem, mandarynką i płatkami migdałowymi. Genialne rozwiązanie dla osób, które lubią kremowe owsianki. Polecam!

Składniki:

  • płatki owsiane: 4 łyżki
  • kasza manna: łyżka
  • mleko: 100 ml
  • woda: 100 ml
  • siemię lniane: łyżka

do podania: jabłko, mandarynka i płatki migdałowe

Do garnka wsypać płatki owsiane i siemię, zalać wodą i postawić na palnik na średni ogień. Kasze mannę wymieszać z mlekiem i dodać do garnka. Gotować, co jakiś czas mieszać. Po zagotowaniu zmniejszyć ogień, potrzymać jeszcze chwilę na palniku, pomieszać i przełożyć do miseczki. Posypać pokrojonym jabłkiem, płatkami migdałowymi i mandarynką.

9 komentarzy:

  1. Muszę spróbować, bo kremowe owsianki są dla mnie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam już z dodatkiem manny, pyszne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie robiłam takiej owsianki. Chętnie wypróbuję twój przepis;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsiankę przygotowałam już wielokrotnie, a jeszcze nic nie napisałam. Smakuje ona wspaniale, zupełnie inaczej niż ta, którą przygotowywałam dotychczas;)

      Usuń
    2. O rany, jest mi bardzo, bardzo miło! Dziękuje za informację :) cudownie wiedzieć, że ktoś robi mój przepis i w dodatku tak smakuje :)

      Usuń
  4. W owsiankach najbardziej podobają mi się te owoce na gorze! Tyle rożnych smaków, tyle kolorów :) Super :)
    Dziękuję za dodanie wpisu do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owsianka z kaszą manną? Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej kremowa wychodzi na mleku sojowym, jest jak pudding :D Też lubię dawać tyle owoców do owsianki :)

    OdpowiedzUsuń