25 lutego 2015

109 Owsianko-manna z bananem

Pyszna i gęsta owsianka z bananem, daktylami, słonecznikiem i serkiem homogenizowanym. Zainspirowałam się przepisem na owsiankę.
Polecam! :)
SKŁADNIKI:
  • płatki owsiane: 3 łyżki
  • kasza manna: 2 łyżki
  • wrzątek
  • mleko: 1/3 szklanki
  • 2 daktyle
  • 1/2 banana
  • do podania: serek homogenizowany naturalny i ewentualnie kilka plasterków banana, daktyle, pestki słonecznika (prażone na suchej patelni aż zrobiły się złotawe)
  1. Płatki i mannę umieściłam w małym garnku i zalałam wrzątkiem. Następnie dolałam mleko i zagotowałam co jakiś czas mieszając. 
  2. Pokroiłam banana i daktyle, dodałam je do garnka, gdy owsianka zgęstniała. Mieszając potrzymałam jeszcze chwilę na palniku. 
  3. Przełożyłam do miseczki. Dodałam banana, daktyle, serek i uprzednio uprażone pestki słonecznika.

6 komentarzy:

  1. Jak ślicznie podana ♥ Na pewno była pyszna, uwielbiam owsianki z bananem ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianko-mannę uwielbiaam! <3 nie wiem czemu ją tak rzadko robię :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka w połączeniu z takimi dodatkami, to śniadanie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pożywna i daje dużo energii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mieszać te płatki i kaszę. Wersja robi się znacznie bardziej sycąca :)

    OdpowiedzUsuń