21 lutego 2015

108 Kokosowo-makowe placuszki

Dzisiaj w końcu mam chwilę oddechu i postanowiłam wstawić na bloga placki, które zrobiłam sobie na kolacje w czwartek. Jest to pierwszy przepis na moim blogu, w którym znajduję się mleczko kokosowe. Niemniej jednak muszę powiedzieć, że placuszki są bardzo smaczne i polecam spróbować każdemu miłośnikowi kokosowego smaku i maku! :)
Składniki:
4 łyżki mąki pełnoziarnistej
2 łyżki płatków owsianych
2 łyżki mleczka kokosowego (u mnie z puszki)
jajko
łyżka maku niebieskiego
1/3 łyżeczki sody
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 
kilka orzechów włoskich
2 łyżki jogurtu naturalnego
do podania: waniliowe danio, chipsy kokosowe

Wszystkie składniki połączyć i smażyć na dobrze rozgrzanej, lekko natłuszczonej patelni z obu stron.

7 komentarzy:

  1. Taka wersja placków koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musiały być przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super placki i.. piękna podkładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Placki w smacznym wydaniu :D Oj zjadłabym :D ale mleczka brak ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kiedyś placuszki makowe i były bardzo smaczne. Ciekawy pomysł z dodatkiem kokosu, z wielka checią wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią spróbuję, bo jestem wielką fanką placuszków i kokosa ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń