16 stycznia 2016

152 Naleśnikowy poranek

Pełnoziarniste naleśniki z jogurtem greckim (marakuja-brzoskwinia), bananem i masłem orzechowym

Składniki (na trzy naleśniki)
4 łyżki mąki pełnoziarnistej
jajko
1/3 szklanki mąki
1/3 szklanki wody
mielone siemię lniane: łyżka
szczypta cynamonu
szczypta soli morskiej 
+ulubione dodatki
Przygotowanie:
Wszystkie składniki dokładnie połączyłam trzepaczką. Odstawiłam ciasto na kilku minut. 
Smażyłam z dwóch stron na - przetartej olejem rzepakowym - patelni do naleśników.

Przygotowanie zajmuje mniej więcej 15-20 minut.

4 komentarze:

  1. akurat pora podwieczorku i nabrałam ochoty na naleśniki...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśniki *.*
    Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koooocham naleśniki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyycha! Przepis w sam raz dla jednej osoby, a ja miałam robić naleśniki, więc skorzystam :))

    OdpowiedzUsuń