27 września 2015

145 Łatwy przepis na... smaczny lunch z kaszą

Sałatka z kaszą gryczaną, sałatą, chili, pieczarkami i pomidorem

Dzisiaj prezentuję kolejny pomysł na lunchboxa. Tym razem z kaszą gryczaną. Na moim blogu były już lunchboxy z cukinią, była również wersja z owocami. Sałatka z kaszą bardzo przypadła mi do gustu i już dwukrotnie zrobiłam ją sobie do szkoły. Tak więc jeżeli lubicie kaszę gryczaną - koniecznie musicie ją wypróbować! :)

Składniki:

ugotowana kasza gryczana
mix sałat (można dać jakąkolwiek sałatę)
świeży pomidor
pieczarki
papryczka chili (ja mam prosto z drzewka)
ostra oliwa, zioła prowansalskie, sól morska, pieprz mielony


  • Pieczarki (obrane) pokroić w plasterki. Chili pokroić na drobniutkie kawałki. Na patelni skroplonej oliwą podsmażyć pieczarki z chili. Odstawić do przestygnięcia;
  • Na spód pudełka wyłożyć kaszę gryczaną. Następnie ułożyć sałatę, skroplić ostrą oliwą (może być zwykła) i doprawić ziołami prowansalskimi, solą morską oraz pieprzem. Dołożyć ostudzone pieczarki. Na wierzch ułożyć pokrojonego pomidora. Lunchbox gotowy! :) (Zrobiłam go wieczorem i na noc schowałam do lodówki)

1 komentarz:

  1. ciekawy sposób na przekąske do szkoły, bedzie gotowane! dziękujemy Ala za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń