06 lutego 2016

154 Naleśniki z kaszy manny

z jogurtem greckim (naturalnym), lodowym blokiem czekoladowym (zrobionym według tego przepisu) oraz bananemmniejsze naleśniki => jogurt grecki + banan + masło orzechowe

Składniki:
4 łyżki kaszy manny
łyżka mąki pełnoziarnistej
około 100 ml mleka sojowego naturalnego
jajko
szczypta soli morskiej
olej kokosowy do smażenia

Kaszę, mąkę, jajo, mleko i sól dokładnie wymieszałam trzepaczką.
Rozgrzałam patelnie i rozpuściłam olej kokosowy. Następnie smażyłam naleśniki na małym ogniu.

Przepis bierze udział w akcjach:
Kasza niejedno ma imię i oblicze- edycja II- ciasta i deseryPancake Day

5 komentarzy:

  1. Super sprawa, robiłam z niej omlet, ale naleśników jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam naleśników z kaszy manny, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń