24 września 2015

143 Pełnoziarniste bananowo-sezamowe gofry z nasionami chia

Smakowity gofr oraz *kawa z mlekiem sojowym
*(zrobiona według tego przepisu)

Co tu dużo pisać, zjadłam tego gofra dzisiaj na II śniadanie i bardzo mi smakował. Sądzę, że jest idealny do zjedzenia jako zdrowa przekąska albo drugie śniadanie. Nie będę się rozpisywać, bo już dosyć dużo napisałam w poprzednim wpisie (tutaj). Dla miłośników gofrów i bananowych wypieków przepis jest (chyba) odpowiedni :D Pozostałych również zachęcam do spróbowania!



Składniki (jedna mała porcja)*:
1/2 dużego dojrzałego banana
3 łyżki mąki pełnoziarnistej
małe jajko
łyżeczka białego sezamu
łyżeczka nasion chia i łyżeczka mielonego siemienia lnianego
przyprawić cynamonem (jeżeli lubimy)

Banana rozgniotłam widelcem, dodałam mąkę, sezam, chia, siemię, cynamon i wymieszałam dodając jajko. Piekłam w rozgrzanej patelni, natłuszczonej masłem. Upieczonego gofra ozdobiłam jogurtem naturalnym i sezamem.

*gofry robiłam na szybko i dodawałam składniki "na czuja", więc - jak się okazało - wyszła mi niewielka porcja. Dlatego radzę zwiększyć ilość składników :)

3 komentarze:

  1. Wyglądają przepysznie :) nic tylko wcinać

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, wcisnęłabym od razu podwójną porcję :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że gofry mogą być zdrowe

    OdpowiedzUsuń