10 sierpnia 2015

140 Pyszna sałatka - idealna na upał

Sałatka z kurczakiem, pomidorem, ciecierzycą, pestkami słonecznika, bazylią i pikantnym sosem jogurtowym


Mix sałat + pomidor + cieciorka z puszki ("gotowana na parze") + słonecznik + pierś kurczaka + przyprawy + sos jogurtowy z bazylią i ostrą papryką w płatkach
inspiracja


Upał upałem, ale poza nawadnianiem organizmu, nie można zapominać o jedzeniu. Sałatki zazwyczaj jem jako dodatek do posiłku, a nie jako danie główne. Jednak w ten skwar miałam ochotę na właśnie takie danie. Zaczęłam szukać przepisu w Internecie - według składników, które akurat miałam i - ku mojemu zdziwieniu, od razu znalazłam taką, jak chciałam :) Wszystko zrobiłam tak jak w tym przepisie. Przepis bierze udział w akcji "Warzywa psiankowate 2015".


7 komentarzy:

  1. U mnie sałatki wyglądają podobnie, choć zazwyczaj jest to koncepcja resztkowa połączona z jakąkolwiek zieleniną i dressingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ! Wygląda obłędnie, aż czuję jej smak w ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie składniki mam, szkoda, że ciecierzyca tak długo się gotuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam gotowej ciecierzycy ("gotowana na parze") z puszki :)

      Usuń
  4. Też się ostatnio z chęcią zajadamy takimi sałatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa sałatka. Następnym razem liczę na więcej psianek ;)

    OdpowiedzUsuń