27 czerwca 2015

134 Nerkowsianofry i trochę niepublikowanych zdjęć

Nerkowsianofry, czyli owsiane gofry z orzechami nerkowca; podane z kremem czekoladowym (gorzka czekolada + jogurt naturalny).
Dzisiaj, oprócz gofrów postanowiłam nadrobić zaległości i zrobić coś a'la podsumowanie - nigdy czegoś takiego nie robiłam, ale mam nadzieje, że się spodoba :) Znalazłam zdjęcia z ostatniego czasu, którymi chciałam się podzielić, więc wstawiłam je (i linki do przepisów). Będą: pamiętne obiady, fajna owsianka oraz ciecierzyca z jajkiem w koszulce. A na deser - słodkości. Zapraszam!



Składniki:
4 łyżki płatków owsianych
2 łyżki mąki pełnoziarnistej
małe jajko
łyżka mielonego siemienia lnianego
około 4 orzechy nerkowca
szczypta proszku do pieczenia
odrobina oleju rzepakowego

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać i piec w rozgrzanej gofrownicy.
Krem czekoladowy - inspiracja.











Nocna owsianka (mleko krowie + płatki owsiane) z cukinią, bananem, płatkami kokosowymi, gorzką czekoladą, wiórkami kokosowymi i żurawiną suszoną (inspiracja) - co tu dużo gadać, ŚWIETNE ŚNIADANIE :)

Ciecierzyca, jogurt naturalny* i jajko w koszulce - przegenialny przepis, do którego na pewno jeszcze wrócę.
*wymieszany z pieprzem cayenne i bazylią

Kolorowy makaron z fasolką szparagową*, ogórkiem gruntowym i sezamowym dressingiem (inspiracja) - moja wersja jest trochę okrojona. Mimo to, było bardzo, bardzo smaczne :)
*użyłam mrożonej zielonej fasolki

Makaron żytni, papryka, cukinia, cebula i czosnek +jogurt naturalny i sos sojowy 
Warzywa usmażone na oleju rzepakowym. Bardzo smaczny i kolorowy obiad.

Fasolka szparagowa (mrożona) z ryżem jaśminowym w curry, cebulą i rodzynkami - INSPIRACJA - kolejny smaczny i (z tego co pamiętam) szybki obiad :)

SUSHI - jedna z moich ulubionych potraw. Co prawda nie zostało wykonane przeze mnie, ale było wyśmienite :)

I na zakończenie zdjęcia tych słodkości - do których mam największą słabość.

Serdecznie pozdrawiam osobę, która zdołała przebrnąć przez tego posta! Dziękuję za poświęcenie swojego czasu i oczywiście polecam wszystko. Mam nadzieje, że podsunęłam komuś jakiś smakowity pomysł! :)

7 komentarzy:

  1. rany, porwałabym Ci wszystko bez wyjątku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fasolka szparagowa jest genialna,uwielbiam.Ciekawe połączenie z resztą składników;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makaron z fasolką szparagową wygląda świetnie! I ta ciecierzyca z jajkiem - bardzo pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci za tyle pomysłów na obiady :D!
    Nerkowsianofry - genialna nazwa ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń