10 lutego 2015

106 Kakaowa owsianka z lodówki oraz mini pizza na jaglanym spodzie

Nocna owsianka podana z bananem, suszoną żurawiną i płatkami migdałowymi.

W dzisiejszym poście wstawiam przepis na kakaową owsiankę z lodówki.W takiej wersji jej u mnie na blogu jeszcze nie było, dlatego polecam! :) Dodatkowo pod przepisem znajdziecie zdjęcie i link do przepisu na pyszną i zdrową pizze na jaglanym spodzie, z musem z awokado (u mnie awokado + ogórek) oraz z jajkiem, którą robiłam w weekend. Gdy tylko zobaczyłam zdjęcie i przepis na nią, od razu wiedziałam, że to coś dla mnie oraz że jeszcze nie raz do niej wrócę :)

Składniki:
  • płatki owsiane: 5 łyżek
  • kakao: 1/2 łyżki
  • mleko: 1/2 szklanki
  • serek homogenizowany naturalny: 2 łyżki
  • cynamon: szczypta
  • do podania: banan, żurawina suszona, płatki migdałowe

Do słoiczka wsypałam płatki, wymieszałam z kakao i cynamonem. Płatki zalałam mlekiem,  dodałam serek homogenizowany, zamieszałam. Zamknęłam słoik i trzęsąc nim wszystko dokładnie wymieszałam, a następnie schowałam do lodówki. Rano wyjęłam i przelałam płatki do miseczki. Ozdobiłam z pokrojonym bananem, żurawiną i płatkami migdałowymi i gotowe! :)




Pizza na spodzie jaglanym z musem z awokado i ogórka oraz z jajkiem (inspiracja)

4 komentarze:

  1. świetny pomysł na owsiankę! muszę koniecznie wypróbować :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://frankiesflavours.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocne owsianki, odgrzane rano - najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń