07 października 2015

147 Dwa inspirowane śniadania z lodówki (z kaszą jaglaną)

Jednoporcjowe ciasto marchewkowe - z lodówki (bez pieczenia) oraz pyszny krem


Przepis na marchewkowe ciasto pojawił się w niedzielę na jednym z moich ulubionych blogów. Postanowiłam zjeść podobne ciasto w poniedziałek na śniadanie. Wieczorem zebrałam się i zrobiłam ciasto według przepisu, ale z mniejszej ilości składników. Muszę przyznać, że rano byłam zachwycona i uznałam, że koniecznie muszę je pokazać na blogu, aby 1. osoby, które jeszcze przepisu nie widziały - zobaczyły i wypróbowały, 2. podziękować Magdzie za świetny wpis :)

Składniki: 
-spód: marchewka, banan. suszone daktyle, zmiksowane wiórki kokosowe
-masa: kasza jaglana, mleko sojowe, zmiksowane wiórki kokosowe, orzechy włoskie
Przygotowanie - wszystko zrobione tak jak u Magdy :)


Idealny krem jaglany z lodówki (inspiracja)
Drugi przepisem, który uznałam, że muszę tu pokazać - jest rewelacyjny krem z kaszy jaglanej, banana i twarogu. Wyszedł pyszny. Przełożyłam go greckim jogurtem jagodowym, świeżymi orzechami włoskimi i żurawiną. Polecam!

Składniki:
kasza jaglana, twaróg półtłusty, sok z cytryny, banan, miód, orzechy włoskie, suszona żurawina, jogurt grecki jagodowy
Przygotowanie:
Kaszę podprażyłam, następnie opłukałam i ugotowałam.
Po ostudzeniu kaszy dodałam twaróg, banana, sok z cytryny i zmiksowałam.
W szklance układałam warstwami wraz z jogurtem, orzechami i żurawiną.
Na noc schowałam do lodówki, a rano miałam gotowe śniadanie.

4 komentarze:

  1. ale super, że wypróbowałaś! a mogę gryza?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba śniadania wyglądają przepysznie :D Z chęcią bym zjadłam takie ciasto marchewkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! to ciasto musi być genialne, mam nadzieje, ze smakuje tak jak wyglada.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń