20 czerwca 2015

132 Bananowe naleśniki (z płatkami migdałowymi)

Płatki migdałowe sprawiają, że fajnie chrupią, a banan nadaje im delikatności. Jak dla mnie - naleśniki idealne na drugie śniadanie. 
Z podanych składników wychodzą dwa duże naleśniki. Zjadłam je z wiśniowym jogurtem greckim. Polecam! :)

Składniki:

  • 1/2 dużego banana
  • mąka pełnoziarnista: 5 łyżek
  • około 60 ml wody i 60 ml mleka (u mnie krowie, 2%)
  • jajko
  • szczypta soli
  • płatki migdałowe: łyżka
  • ulubione dodatki (owoce, bakalie, serki, jogurty itp.)
Banana zgniotłam widelcem i zmiksowałam z pozostałymi składnikami (oprócz płatków migdałowych). Następnie dodałam płatki migdałowe, wymieszałam i smażyłam na rozgrzanej, przetartej olejem patelni (ja zawsze smażę naleśniki i placki na patelni teflonowej).






Ps.: wiem, że zdjęcia znowu najładniejsze mi nie wyszły, ale za to naleśniki wyszły naprawdę smaczne. Gorąco zachęcam do wypróbowania przepisu! :)

4 komentarze:

  1. Bardzo apetyczne, jeszcze ten serek wypływający z naleśnika... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem zdjęcia w pełni oddają smak naleśników :) musiały być przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naleśniki zawsze mają u mnie poparcie, nawet nie ważne jakie! :)

    OdpowiedzUsuń