10 grudnia 2014

83 Kasza jaglana z daktylami, bananem, jogurtem i miodem

Składniki:

5 łyżek kaszy jaglanej
100 ml mleka
szczypta cynamonu i kardamonu
kilka daktyli suszonych
banan
2 łyżki jogurtu naturalnego
łyżeczka miodu
orzechy włoskie

Kaszę opłukałam, umieściłam w garnku, zalałam mlekiem, dodałam cynamon oraz kardamon i zagotowałam. Po wchłonięciu mleka, dodałam kilkukrotnie wodę, aż do ugotowania kaszy (gotowałam około 15 minut).
Pokroiłam banana i daktyle. Daktyle wymieszałam z kaszą i przełożyłam do miseczki. Na kasze położyłam pokrojonego banana, polałam jogurtem i miodem. Orzechy podprażyłam trochę na suchej patelni i posypałam nimi kasze.

Było pyszne, polecam! :)

6 komentarzy:

  1. Świetnie przyrządzona ta kasza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka i pożywna jaglanka- super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to zgrałyśmy się dzisiaj z jaglanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj jakaś zmowa z tą jaglanką, tyle osób nią kusi :)

      Usuń
  4. Jeden z ulubionych zestawów, tylko zamiast jogurtu mleczko kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku dni codziennie jem banany z daktylami ;)

    OdpowiedzUsuń