06 grudnia 2014

82 Żytnie naleśniki dyniowe nadziane makiem

Na kolacje.. znowu mak. Tak jak wspomniałam we wcześniejszym poście ciągle mam ochotę na mak i próbuje go w różnych połączeniach. Tym razem nadziałam nim naleśniki dyniowe. Zapraszam na przepis! :)

Składniki (na około 4 naleśniki):

4 łyżki mąki żytniej
3 łyżki dyni (uprzednio upieczona)
100 ml wody niegazowanej
jajko
szczypta soli
1/2 cynamonu

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać i smażyć na dobrze nagrzanej, natłuszczonej patelni.

nadzienie:
2 łyżki maku niebieskiego, 3 daktyle suszone, 2 łyżki jogurtu naturalnego

Mak i daktyle zalałam gorącą wodą, odstawiłam na kilkanaście minut. 
Po tym czasie odlałam wodę, dodałam jogurt i zmiksowałam.



4 komentarze:

  1. dynia i mak, ciekawe połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z makiem, nigdy jeszcze takich nie jadłam, czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa mak <3 dziwne, bo choć jestem totalną makożerczynią, nigdy nie jadłam makowych naleśników !

    OdpowiedzUsuń