01 grudnia 2014

77 Owsiane gofry jabłkowe

Od dłuższego czasu miałam ochotę na gofry, a chciałam wypróbować je w wersji owocowej (jak dotąd robiłam tylko bananowe), więc postanowiłam spróbować je w wersji z jabłkiem. Wyszły bardzo smaczne, jak jabłkowe ciastka owsiane, ale bez otwierania piekarnika :)


Składniki:

4 łyżki płatków owsianych
2 łyżki mąki żytniej
opcjonalnie cukier trzcinowy
1/2 jabłka
łyżka mleka
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

Płatki zalać wrzątkiem, gdy wchłoną wodę wymieszać z mąką, proszkiem, mlekiem i ewentualnie cukrem. 
Jabłko zetrzeć na grubych oczkach, wycisnąć sok (ja ten sok wypiłam :)) i połączyć z pozostałymi składnikami. 
Piec w dobrze rozgrzanej gofrownicy.

6 komentarzy:

  1. Kilka dni temu robiłam sobie prawie identyczne gofry na obiad, bo też mnie naszła ochota :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować patent z jabłkiem w gofrach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gofry na poniedziałek? też chcę :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. owocowe są baardzo smaczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. owsiane gofry to to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jabłkowych gofrów jeszcze nie jadłam, a wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń