05 listopada 2014

54 Placki z granatem

Dzisiaj na śniadanie placuszki z granatem. Takich jeszcze nie robiłam, ale na pewno jeszcze do nich wrócę. Były pyszne :)

Składniki:

pół szklanki mąki pełnoziarnistej
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
3-4 łyżki jogurtu naturalnego
jajko
nasiona z połowy granatu
łyżka płatków migdałowych
łyżeczka cukru trzcinowego
do podania: serek homogenizowany naturalny, płatki migdałowe


Wszystkie składniki połączyć i smażyć na dobrze nagrzanej patelni, na małym ogniu. Podawać z ulubionymi dodatkami.



6 komentarzy:

  1. wszelkie placuszki świetnie się komponują z owocem granatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placuszki są fantastyczne, granat na pewno dodał im cudownego aromatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie i pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jogurcie jeszcze nie robiłam, pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ja dawno granatu nie jadłam O,O

    OdpowiedzUsuń