29 listopada 2014

74 Bananowe naleśniki kakaowe

Od dłuższego czasu chodziły za mną naleśniki, więc postanowiłam zrobić sobie je na dzisiejszy sobotni poranek. Z pośpiechu zapomniałam dodać jajka i od razu wylałam wymieszane ciasto na patelnie, ale mimo to udało mi się je przełożyć i usmażyć z dwóch stron, a w rezultacie miałam bardzo smaczne śniadanie :)


Składniki:

5 łyżek mąki pełnoziarnistej
1/3 szklanki mleka
1/2 banana
1/2 łyżki kakao
szczypta proszku do pieczenia
trochę masła do smażenia
+dodatki (u mnie: 1/2 jabłka, mandarynka, jagody goji, serek waniliowy)

Banana rozgnieść widelcem i umieścić w misce. Dodać mąkę, proszek, kakao i wymieszać. Dodać mleko i dokładnie wymieszać trzepaczką. Patelnie rozgrzać, natłuścić masłem i wylewać porcje ciasta (rozprowadzając je łyżką po patelni). Smażyć z dwóch stron.

6 komentarzy:

  1. U mnie na śniadaniu też dziś były kakaowe naleśniki ale niestety nie wyglądały tak smacznie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam już takie naleśniki, właśnie bez jaj z bananem i to kakaowe - zdecydowanie jeszcze nie raz je powtórzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bez jajek wyjść nie chcą! Twoje są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze bałam się zrobić te bez jajek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! i jeszcze kakaowe ;3

    OdpowiedzUsuń