19 listopada 2014

67 Makaron pełnoziarnisty z pikantnym kurczakiem i pestkami słonecznika oraz brukselka

Składniki:

pierś kurczaka 
(przyprawy: curry, kurkuma, sól morska z pieprzem, pieprz cayenne, bazylia suszona, sos sojowy)
ziarenka słonecznika
makaron pełnoziarnisty 
trochę rosołu do podlania kurczaka

1. Ugotowałam makaron
2. Słonecznika podprażyłam na suchej patelni (po umieszczeniu na patelni posypałam odrobiną kurkumy i pieprzem cayenne)
3. Ugotowałam brukselkę
4. Kurczaka umyłam, pokroiłam, przyprawiłam i dałam na patelnie z odrobiną oleju rzepakowego. Po chwili podlałam rosołem. Gdy kurczak był zrobiony (rosół został wchłonięty) dodałam do niego (wcześniej ugotowany) makaron. Potrzymałam jeszcze chwilę na patelni. Następnie przełożyłam do miski i posypałam słonecznikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz