08 października 2014

#8 Placuczki jabłkowe

Zapewne większość osób, które miały przyjemność z moim gotowaniem, jadły u mnie jakieś placki. To dlatego, że uwielbiam je robić i również jest wiele możliwości na wykonanie ich.
Jednak tak jak wcześniej wspominałam, rzadziej zdarza mi się robić im zdjęcia, bo nie chce mi się czekać i od razu je zjadam.

Dzisiaj proponuje owsiane placki jabłkowe, 

Zapraszam :)








placuszki jabłkowe podane z ziarnami słonecznika i naturalnym serkiem homogenizowanym


Składniki:

2 łyżki płatków owsianych
łyżka siemienia lnianego
białko jajka
czubata łyżka mąki
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
cynamon
małe jabłko
łyżka żurawiny suszonej
2 łyżki jogurtu greckiego
ewentualnie miód/cukier do smaku

Przygotowanie:

Białko ubić. Dodać płatki, siemię lniane, mąkę, proszek do pieczenia, cynamon, żurawinę i ewentualnie miód/cukier. Wszystko zamieszać. Jabłko obrać i pokroić w drobną kostkę. Wymieszać składniki z jabłkiem. Dodać jogurt grecki. Wszystko jeszcze raz zamieszać. Smażyć na rozgrzanej i trochę natłuszczonej patelni (u mnie olejem rzepakowym) z obu stron.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz