07 października 2014

#6 Chrupiąca owsianka

Znowu owsianka.
Ja wiem, ciągle owsianki, ale jest to dla mnie najbardziej odpowiedni rodzaj śniadania.
Często robię różne placki i naleśniki, ale muszę się przyznać, że jestem niecierpliwa i od razu je zjadam. W rezultacie ze zdjęciami takich dań jest trochę gorzej. Jednak będę ze sobą walczyć i postaram się je robić i wstawiać.

Teraz podzielę się moim wczorajszym śniadaniem. 

Dałam się ponieść wyobraźni i robiłam ją według własnego pomysłu.  
Może i nie wygląda najlepiej na zdjęciu, ale była naprawdę bardzo dobra :)
cynamonowa owsianka

Składniki:

4 łyżki płatków owsianych
200 ml mleka
łyżka żurawiny suszonej
łyżka rodzynków
szczypta cynamonu
jabłko
łyżka słonecznika

Przygotowanie:

Płatki, żurawinę, rodzynki, słonecznik zalać mlekiem. Zagotować. Po zagotowaniu dodać starte na grubych oczach jabłko, zamieszać. Chwile jeszcze potrzymać na ogniu. 
Przełożyć do miseczki. Ja podałam z łyżką serka homogenizowanego naturalnego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz