03 października 2014

#4 Bircher Musli

Szczęśliwie piątek dobiega końca i w końcu mogę cieszyć się weekendem!


Dzisiejsze śniadanie zrobione według tego przepisu.

Bircher musli zrobiłam już po raz któryś.
Uważam, że jest to super połączenie i polecam je każdemu, kto lubi mix jabłka, cynamonu i orzechów.


Bircher musli i kawa z cynamonem.


Składniki:

3 łyżki płatków owsianych
łyżeczka miodu
szczypta cynamonu
4 łyżki jogurtu naturalnego
jabłko
odrobina soku z cytryny
3 orzechy włoskie


Wieczorem orzechy obrałam ze skorupek.
Orzechy i płatki zalałam w dwóch małych miseczkach ciepłą wodą.
Rano obrałam jabłko i starłam na tarce na grubych oczkach.
Jabłko polałam sokiem z cytryny cynamonem.
Płatki przełożyłam do miseczki, dodałam miód, starte jabłko i jogurt namieszany.
Wszystko wymieszałam i posypałam orzechami.
Śniadanie gotowe!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz