20 października 2014

#34 Zupa krem z brokuła




Składniki:

1 brokuł
400 ml bulionu
szczypta soli
sól morska z pieprzem
curry, pieprz cayeene, bazylia suszona, sos sojowy
szczypta gałki muszkatałowej
łyżka serka twarogowego do zabielenia
kilka liści sałaty lodowej
mrożona włoszczyzna
do podania: płatki migdałowe, świeża bazylia

Brokuła ugotowałam w osolonej wodzie. Bulion zagotowałam z solą morską z pieprzem, liściem laurowym i gałką muszkatołową. Do odcedzonego brokuła dodałam bulion (bez liścia laurowego), przyprawy i włoszczyznę, chwile pogotowałam i zdjęłam z ognia. Dodałam liście sałaty, zmiksowałam, doprawiłam do smaku, dodałam serek, wymieszałam. 
Na suchej patelni podprażyłam płatki migdałowe i gotowe! :)





Szybkie zupy!

1 komentarz:

  1. Szybko i sycąco :) Dziękuję za udział w akcji SZYBKIE ZUPY!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń