13 października 2014

#21 Kalafior na żółto


Do obiadu zamiast kalafiora na maśle z bułką tartą, zrobiłam kalafior na pikantnie w curry. 

Wszystkim którzy szukają innego rozwiązania na podanie kalafiora do obiadu, polecam właśnie takiego w curry i kurkumie. 

Przepis pod zdjęciem.

 

Kalafior (ugotowany)
Ostra oliwa z oliwek
Curry, kurkuma, pieprz cayenne, sól morska z pieprzem
Sos sojowy

Przygotowanie:

Na patelni rozgrzałam łyżkę oliwy z oliwek, wrzuciłam na to różyczki ugotowanego kalafiora. Zamieszałam. Doprawiłam solą i pieprzem. Posypałam curry, kurkumą, odrobiną pieprzu cayenne, pomieszałam. Na koniec polałam sosem sojowym. 
Zdjęłam z ognia i przełożyłam do miseczki.



I na koniec. Julcia, specjalnie dla Ciebie!
Obiad zrobiony przez moją mamę. Duszony schab środkowy z cebulą i ziemniaki z koperkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz