13 października 2014

#20 Bananowe scramble

Jestem chora, także dzisiaj II śniadanie zjadłam o 15. Mimo wszystko, wyszło naprawdę bardzo dobre. Aż się zdziwiłam, że tak bardzo mi smakowało. Przepis pod zdjęciem.


InspiracjaSkładniki:

4 łyżki płatków owsianych
1/2 banana 
białko jajka
cynamon
masło do smażenia
do podania: daktyle, jogurt naturalny, pestki słonecznika

Płatki zalałam wrzątkiem (do poziomu płatków i odstawiłam na 15 minut).
Białko ubiłam ze szczyptą soli i połączyłam z płatkami. Banana pokroiłam, pół pokrojonego zgniotłam widelcem i dodałam do białka z płatkami. Wymieszałam, dodałam szczyptę cynamonu i wylałam na natłuszczoną patelnię. Po zarumienieniu przełożyłam na drugą stronę i pokroiłam (drewnianą łopatką). Przełożyłam na talerz.
Po przełożeniu, polałam jogurtem, położyłam pokrojone daktyle i banan oraz posypałam słonecznikiem (którego podprażyłam ze szczyptą cynamonu na suchej patelni).
Wyszło pysznie,
 Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz